onsdag den 22. marts 2017

Påskeklokkedag, søndag den 26. marts

Årets første arrangement i haven bliver Påskeklokkedag søndag den 26. marts kl. 12 -16.
Løseligt talt blomstrer der i øjeblikket ca 300 Påskeklokker rundt i min have.
Det er nok lige rigeligt så ud over at se på dem kan du også købe nogen af de frøplanter som blomstrer for første gang med hjem. De ser ikke ud af så meget for de gamle blade er klippet af, så der er bare en eller to stilke med blomster på. Jeg har samlet en del i et bed i køkkenhaven og ellers forhandler vi os lidt frem til hvilke jeg vil af med, så det er barrodsplanter du får med hjem i en pose.
Prisen for de enkelte vil være fra 30 - 50 kr...langt de fleste til 30 kr men der er nogle lidt specielle og nogle lidt større planter jeg godt vil af med og de koster så lidt mere.
Der er også lidt af de dobbelte til salg...her er prisen 50 - 70 kr.
 
 
Hilsen
 Blomstertøsen
Præstegårdsvej 4
7441 Bording
 
 
Hvis nogen af jer der har bestilt planter fra min salgsside på FB kommer forbi og vil have jeres planter med hjem på søndag, vil jeg gerne vide det på forhånd så jeg kan have dem pakket sammen når i kommer.
 
 
Her kommer et lille udvalg af de planter der er til salg...de kan ikke reserveres og sælges først på søndag.
 










 
Jeg glemte at skrive at der ikke er nogen entre den dag for haven er jo slet ikke gjort forårsklar endnu og i må også regne med at her roder lidt.
 
Håber vi ses.
 
Måske holder jeg endnu en Påskeklokkedag, når der er sprunget lidt flere af de dobbelte ud, men det må tiden vise.


8 kommentarer:

  1. Wauw en samling du har dig. Det må være et fantastisk syn. Ærgerligt at du bor så langt væk, ellers havde jeg kigget forbi :-). Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog ærgerligt, at jeg bor så langt væk, for hvor har du mange flotte - og til en billig penge:)

    SvarSlet
  3. Hvor er de mørke og de gule smukke. Jeg er hos min mor i Hjørring i weekenden, så jeg kommer ikke forbi. Men rigtig mange af de blomster, du viser, kunne vokse noget så smukt her hos os :-)

    Den gule kongelys nåede heller ikke at få modne frø i år. Det blev frost inden. Den er lige sen nok...
    Knus, Karen

    SvarSlet
  4. Jeg får nok ikke lokket Cecil med, vi har jo lige været af sted, men jeg er fristet :) jeg ved jo hvor flotte de er.

    SvarSlet
  5. Åh jeg kunne godt fristes! Men vi har stor familie-badedag! Vi har fået gratis billetter til badelandet i Lalandia, så de skal udnyttes til sidste vanddråbe!

    SvarSlet
  6. Åhhh den nummer 8 er da så smuk. Har desværre ikke mulighed for at være der på søndag. Ville ellers meget gerne have lidt af de skønne klokker i min have.
    Håber I får en dejlig dag. Det skulle ihvertfald blive godt vejr har jeg hørt.

    Rigtig god dag
    Knus Lone

    SvarSlet
  7. De er fantastisk smukke Rita. Jeg er vild med de klokker og det er først sidste år jeg fandt ud af der var noget der hed sådan.
    Glæder mig til at få mine i haven.

    Godt weekend
    Charlotte

    SvarSlet
  8. Skøn ide Rita, håber i får en rigtig god dag i morgen

    SvarSlet