søndag den 16. april 2017

En hurtig runde

Ja det er ikke meget i hører til mig i øjeblikket og at få kommenteret rundt omkring får jeg slet ikke tid til. Tiden bliver brugt på at få delt nogen af alle de stauder som er blevet alt for store...håber aldrig at jeg misser det meste af en havesæson igen. Der var mange der trængte sidste år og i år er der da dobbelt så mange, så her graves og pottes på livet løs. Det tog jo ingen tid hvis alt det der er for meget bare skulle smides ned i traileren, men det er jo det jeg potter og sælger.
En hurtig runde for at se hvad der er i blomst blev det da til...billeder kommer her uden yderligere kommentarer.
 



 
 











 
Planterne skal jo også sælges og det går forrygende med den nye salgsside jeg lavede på FB.
Her i den nye børnehave var der et ledigt bed. Den bliver nu brugt til at stille planterne i efterhånden som de bliver bestilt. Så skulle det helst være nemt at finde dem når jeg skal til at sende eller der kommer nogen og henter det de har bestilt.
 
God påske til jer...det der er tilbage af den...jeg har ikke haft tid til at holde påske.
 

6 kommentarer:

  1. Det må klart være anderledes og mere besværligt, når du sælger ud af overskuddet. Jeg har stødt på flere stauder her i foråret, hvor jeg sidste år tænkte, at dem skulle jeg huske at dele. Mærkeligt nok er det ikke sket, og nu skal de lige blomstre først, og gad vidst, om jeg så husker det til den tid.

    SvarSlet
  2. Ja der er nok at se til, især hos dig med alt det delen og potten op. Ønsker dig en fortsat god påske, du må tage den lidt med ro senere.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  3. Det ser bare så godt ud hos dig både i havedelen og salgsafdelingen - jeg er i al fristet til en tur til Bording Kirkeby engang! Der er rigtigt meget smukt i blomst i din have, og jeg kan forstille mig du har travlt både med at potte op, vedligeholde facebooksiden og reservere planter! Men hvor er det skønt, at du har succes med det!

    SvarSlet
  4. Huhej hvor det går, godt der er gang i forretningen. Min hundetand er ikke i blomst endnu.

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde kommentarer og kommer i til det midtjyske er der altid åben bare jeg lige har fået et praj om det i god tid. Det er nu jeg skal tjene det vi plejer at tjene på plantemarkederne så det med at holde fri må blive på et andet tidspunkt.

    SvarSlet
  6. Hold da op, du har da nok at se til. Det ser rigtig godt ud Rita. Hvis jeg kommer på de kanter, kigger jeg gerne ind forbi - og har selvfølgelig forespurgt først :-). Mange hilsner Mette

    SvarSlet