fredag den 30. juni 2017

Vilde planter på Præstegårdsvej

Da drengene skulle luftes her i eftermiddag slog det mig...hvor er der da mange vilde planter i blomst i øjeblikket og så begyndte jeg ellers at tage billeder af dem jeg fandt.
Der gik lidt sport i det men drengene syntes vist det var ret kedeligt hele tiden at skulle stå stille...så kan de prøve hvor kedeligt det er for mig når de skal bruge 2-3 minutter på at snuse bare et sted.
Det støvregnede så ikke alle billeder er blevet så gode og der var nu også et par planter, som jeg ikke fik billede af.
Der er en rig flora her på vores lille vej, så der er mange billeder.
 














































 
Det her var så bare dem der var i blomst og der er i hvert fald 3-4 stykker som jeg ikke fik billede af.
Dertil kommer så alle Skræpper og Syrer og alle de skønne græsser.
Jo der er dejligt her ude på landet selv på en regnvejrsdag.
 
God weekend.


1 kommentar:

  1. Ja der er en righoldig flora i lille Danmark, men det er selvfølgelig bedst på landet :)
    Der er forskel på, om hundene skal vente på dig eller omvendt, det kender jeg godt.

    SvarSlet