fredag den 28. juli 2017

Flere morgenbilleder

 
Denne gang fra i går morges hvor der var den mest fantastiske solopgang.
 

Med sådan en udsigt er det da en fryd at gå morgentur med hundene.

Her har solen fanget en klematis som nærmest glødede.

Ellers bare en række billeder fra æslernes have.








En frøplante af en lyserød Brændende Kærlighed som er blevet nærmest laksefarvet.
Den blev sidste år sorteret fra og plantet i min egen have.


Der kommer mere og mere i mit nye bed så bare send regn til det midtjyske så jeg er fri for at vande.
 
God weekend med eller uden regn.
I dag lover de regn her...det gjorde de også i går men det blev da kun til 2 mm og endte ud med fin sol og 23 grader.



6 kommentarer:

  1. Smukke morgenbilleder! Jeg er nødt til at indrømme, at jeg ikke kommer så tidligt op - vi nyder alle, at det er ferie og bruger næsten ikke vækkeuret - heller ikke bondemanden! Og jeg vågner ikke af mig selv til solopgang.....

    SvarSlet
  2. Så tidligt kunne jeg ikke drømme om at stå op og tage billeder, selvom lyset tydeligvis var fantastisk. Jeg håber virkelig, at du får noget regn - vi har fået rigelig.

    SvarSlet
  3. Jeg har jo altid været AA menneske og elsker at komme tidligt ud en sommermorgen til gengæld falder jeg jo også omkuld kort efter jeg har fået aftensmad. I går kom der sølle 4 mm og ellers var det fint vejr. Lige nu sidder jeg i min seng og lytter til regnens trommen på taget så ingen solopgangsbilleder i dag...gad vide om Bamse overhovedet vil med ud.

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukke billeder du viser Rita. Ville ønske jeg var A menneske men det bliver jeg nok aldrig. Så jeg nyder dine morgen billeder og min egen have resten af dagen ;)

    Rigtig god weekend
    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Du er altså morgenfrisk Rita og det er jo heldigt for os der så får de smukke morgenbilleder. Godt du nu får regn, her kan jeg godt undvære det i et par dage og så tænke mig noget mere varme men det er jo ikke rigtigt dig :o)
    Alma ville bestemt heller ikke ud i dag, hun ville meget hellere putte i sin kurv.
    Masser af hilsner herfra :o)

    SvarSlet
  6. at jeg ikke kommer så tidligt op - vi nyder alle, at det er ferie og bruger næsten ikke vækkeuret - heller ikke bondemanden! Og jeg vågner ikke af mig selv til solopgang.....


    หนังตลก

    SvarSlet