lørdag den 28. november 2015

Jul under trappen

Da vi i torsdags havde været i Herning tog vi lige en tur i modsat retning til Silkeborg.
Jeg skulle have mit lager af vindseltråd fyldt op og så faldt jeg for de her små grove betonjuletræer hos Lau.

De har fået plads her under trappen på en zinkbakke sammen med et par små planter, lidt mos, bark og lidt sølvkugler...og med en lille bitte lyskæde. Jeg tør ikke rigtig tænde levende lys der under trappen.
 
I mine gemmer fandt jeg et par små sølv juletræer som blev stukket ned i mosset i forgrunden.
I øjeblikket bliver næsten alt jeg laver den der blanding mellem groft og fint.
 
Ha' en rigtig god lørdag !!
 


 
 

6 kommentarer:

  1. Hvor flot og rigtig hyggelig at have noget der lysner op under trappen, som ofte er mørk og et ret kedeligt sted. De betontræer ser godt nok meget spændende ud og de er flotte, næsten som om store driver af sne ligger på grenene,
    Jeg kan godt forstå at du ikke tør at have levende lys sådan et sted. jeg ville heller ikke bryde mig om det. Bruger kun levende lys i de områder hvor man kan se dem helle tiden ellers bruger jeg lyskæder, og i dag kan man jo mange forskellige både i form, størrelse og endda med farve, dem er jeg så ikke så meget for.
    God lørdag til dig
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker..ja hurra for lyskæder især sådan et sted. Tror det bliver så hyggeligt at smutte i køkkenet om aftenen og se om man kan finde noget guf :o))

      Slet
  2. Det ser fint ud, god idé at blande groft og fint.

    SvarSlet
  3. Fin idé at pynte under trappen! Det ser sødt ud :-)
    Tak og god lørdag aften til dig!
    Hilsner fra Nana

    SvarSlet
  4. Sikke en fin stemning du der har fået skabt under trappen - det ser dejligt ud!

    SvarSlet
  5. Fine søde juletræer og skønt ser det ud under trappen.

    SvarSlet