fredag den 6. november 2015

Tid til at lege..


I dag har der været død som en sild her. Der plejer altid at være mange på kirkegården fredag eftermiddag, men i dag har jeg nærmest ikke set et menneske...det har nok været for gråt og trist.
 
Inspireret af andres moskugler kom jeg i tanke om at jeg sidste år lavede et par stykker på en gammel bold. Ned i skuret og kigge og jo der var en bold jeg kunne bruge...og mos var der også på lager.

Det tog jo ingen tid...men var den ikke lidt kedelig.
 
Her er den så iført lidt pynt...lidt svært at se men den ligger i en lille bakke.

Nu havde jeg jo fundet de roser jeg engang købte i en genbrug, så der blev brugt en mere af dem i en dørkrans.

Så kan man jo selv bestemme hvordan man vil have den til at vende.

Et par blomster skal vi da også have...nu er Kobjælden sprunget helt ud.

Og staudesolsikken står og stråler så flot.
 
God fredag aften...vi ville have været ud og spise men mekanikeren har lånt bilen, så må vi jo blive her hjemme og fejre vores 5 måneders bryllupsdag.



2 kommentarer:

  1. Kobjælde nu, der kan jeg ikke være med, dejlig farve den har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den har vist taget fejl af årstiden...det er 3. blomst den har haft her i efteråret.

      Slet