tirsdag den 1. marts 2016

Påskeklokkerne lader sig ikke kue.

Første forårsdag har godt nok været en kold en af slagsen, men trods det er der flere og flere Påskeklokker som så småt begynder at lukke sig op.
Der er desværre også nogle knopper som har taget skade af alt det skiften mellem frost og tø, hvis ikke der kommer nye knopper må jeg jo bare vente til næste år med at se hvordan de ser ud.
 








 

 

Slutter af med den dobbelte Erantis som nu er meget tæt på at springe ud.
 
Ha' en god aften. Her er der tændt op i brændeovnen for en gang skyld, det er så hyggeligt når der er rigtig koldt.

8 kommentarer:

  1. Ja du har fine påskeklokker og DE dur :)

    SvarSlet
  2. Hej Rita.
    Rigtig fine Helleborus du har og til rimmelige prise. Mange skønne farver på dine Primulae. Jeg er blevet "vild" med Primula,jeg synes jeg har held med dem og så kan de jo let deles og såes. Vi har gang i brændeovnen hver dag, kan slet ikke undvære den, vi har dog også gasfyr.

    Hilsen Hanne.

    SvarSlet
  3. Hej Rita
    Hold nu op for nogle skønne påskeklokker du viser, jeg er vild med dem alle ;)
    Her har brændeovnen også buldret hele aftenen, det passer perfekt til det snevejr og blæst vi har haft i aften ;(
    Dine dobbelt erantis er så fine og smukke ;)

    SvarSlet
  4. Smukke påskeklokker, og så sød erantis. Mon der er en der ikke har kunnet sove i spænding i nat;-)det bliver altså spændende med den nye bamse sammen jeres andre dyr:-)

    SvarSlet
  5. Hej Rita.Smukke påskeklokker du viser........glæder mig sådan til min dobbelte.Er der gang i dem?
    Surt med sådan et vejr.Her er der også gang i brændeovnen.
    God dag Knus Jette

    SvarSlet
  6. Hejsa Rita.
    Dine Påskeklokker er gude smukke. Skriver du når de kommer til salg, eller har jeg misforstået!!!!

    Rigtig god aften
    Charlotte

    SvarSlet
  7. Dine påskeklokker er rigtig flotte .. og dem kan man da stole på, jeg har osse rigtig mange. Men min dobbelt erantis og den lysegule har jeg ikke set noget til i år .. øv

    SvarSlet
  8. I dag vælger jeg lige den lette løsning og svarer lidt på en gang. Jette de dobbelte er altid lidt bagefter de almindelige så dem er der ikke gang i endnu. Charlotte jeg regner da med at jeg får nogen til salg selv om der er en del knopper som er gået til på grunde af alt det frost og tø.

    SvarSlet