lørdag den 16. maj 2015

Geum amok

Ups, jeg er vist kommet til at gå lidt Geum amok og nu har jeg omkring 25 forskellige
Det er ikke alle der blomstrer endnu og ikke alle jeg fik et brugbart billede af men her kommer i hvert fald en del af samlingen.
 
Geum 'Eos'
 
Geum 'Alabammer Slammer'
 


Geum 'Rusty Young'
 


Geum 'Bell Banks'
 

Geum 'Moonlight Serenade'
 


Geum 'Poco'
 


Geum 'Wallace Peach'
 


Geum 'Lisanne'

Geum 'Fire Storm'
Kæmpe blomst i forhold til mange andre Geum.

Geum 'Beech House Apricot'

Geum 'Mai Tai'
 
 
 
 

 


5 kommentarer:

  1. Smukke, smukke geum. Jeg kan se, at der er flere, som jeg ikke har ... ;-) Vi må udveksle byttelister igen lidt senere; måske er der grundlag for endnu en omgang bytning :)

    SvarSlet
  2. Det er vist nemt at gå amok i geum, hvor er de fine Rita.
    Rigtig dejlig dag til dig.
    Kh Linda

    SvarSlet
  3. Naaaajjjjjjjjjjjhhhhh............hvor er de smukke, det dykker jeg lige ned i, det tror jeg at jeg må dyrke.........åhhhhhh så fine :-), kh Margit

    SvarSlet
  4. Hej .
    Jeg har også en geum rivale. Jeg er rigtig glad for den. Men den får desværre altid meldug. Bladene bliver hvide og stænglerne slimede.
    Har du mon et godt råd til hvad jeg kan gøre ?

    SvarSlet
  5. Hej .
    Jeg har også en geum rivale. Jeg er rigtig glad for den. Men den får desværre altid meldug. Bladene bliver hvide og stænglerne slimede.
    Har du mon et godt råd til hvad jeg kan gøre ?

    SvarSlet