fredag den 28. august 2015

Nu sender jeg planter

 
Jeg har bestemt mig til at droppe efterårets plantemarkeder og i stedet sende planter.
Nu er der lavet en foreløbig liste over dem jeg har nu eller forventer at få til salg til foråret...se oven over ... planter til salg....nu med billeder.
Listen opdateres løbende efterhånden som jeg får delt eller finder ud af hvad der kan deles.
Hav lidt tålmodighed...jeg kan ikke sende til alle lige på en gang og mine havegæster har altid førsteret til mine planter, så derfor kan nogen på listen være udsolgt uden at jeg lige har fået det skrevet.
 
 
Dagens billeder bliver af mine Solbrud
Dem skal jeg helt sikkert på jagt efter flere af.
Helenium 'Ruby Tuesday'


De to sidste har jeg ikke navnet på. Den gule byttede jeg mig til engang. I deres have var den ganske lav men det glemte den alt om da den flyttede ud til mig.
 
God weekend...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar