torsdag den 22. oktober 2015

Det gløder der ude.

Først på dagen kom der lidt finregn og det fik da bare det hele til at gløde ekstra meget.
Ind imellem har solen været fremme og der har været næsten 13 graders varme og indtil nu ikke noget af det blæst de havde snakket om. Det lille drivhus er blevet tømt, så nu må vi se om jeg får lyst til at lege med vand i morgen eller jeg venter med at vaske det indtil foråret.
Her kommer lidt 'glødende' billeder fra i dag.
 








 
Som en kontrast til alt det glødende stod denne
Silene dioica 'Clifford Moor' som blev klippet ned for et stykke tid siden
med helt friske blade.
 
 


 


2 kommentarer:

  1. Hej, du kan også dét dér med kranse, så flot med fyr i, tak for inspirationen. Mange fine billeder fra haven og alle dine salgsblomster er også dejlige.
    Haveknus Ingeborg, Sørvad

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Ingeborg. Nu lykkedes det vist at få din blog tilføjet min blogliste og tak for at du har sat min på din liste. Jeg kendte ikke din blog så det bliver spændende at følge den og se hvad du har gang i.

      Slet