tirsdag den 16. februar 2016

1½ æg

Ja måske en sjov titel på et indlæg men mere er det ikke blevet til endnu.
Jeg fandt jo ellers 10 papæg i en genbrug for ikke så længe siden, så nu har jeg da nogen af dem at lege med.
 

Her er så mit bud på at bruge et halvt æg og pynte det, men mulighederne er mange, hvis man er en kreativ sjæl.
Jeg fik aldrig taget billeder undervejs, så i må nøjes med de færdige resultater.
 
God tirsdag til alle...med masser af sol, hvis da ikke vejrudsigten er ændret siden jeg så en sidst ;o))



8 kommentarer:

  1. God Morgen Rita. Det lover da ellers godt med de 1½ æg, og de er flotte. Er det ikke noget med kvalitet kommer foran kvantitet? Og jeg synes da absolut at der er meget kvalitet i det jeg ser på billederne.
    Fortsat god dag og jeg går sandelig ud fra at det bliver en dag med solskin, selvom jeg skal arbejde indtil 16, men jeg mangler en lille væg i stuen, og det er bedst at male i dagslys, så jeg håber en time imellem 16.30 og 17.30 kan bevirke at jeg er færdig med at male stuen :-)
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten...hvor vi har været har der i hvert fald været dejligt vejr. Håber du når at blive færdig med stuen. Vores trænger også til en tur men jeg kan ikke rigtig overskue at gå i gang med så stort projekt, hvis Niels pludselig bliver dårligere.

      Slet
  2. Smukke dekorative æg må jeg sige Rita. Godt du lige var inden om genbrugen:)
    Kender det alt for godt med at glemme, det der med at tage foto. Man kan blive så ivrig, at det ikke bliver gjort!
    Må lige sige dig en lille hemmelighed.... jeg har lige gjort et indlæg klar til imorgen, med nøjagtig et 1/2 æg.....
    Syntes måske det er lidt sjovt. Men det er jo påske og vi får alle de samme sjove ideer :)
    Rigtig skøn dag til dig i solen

    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte...og nøj hvor jeg allerede glæder mig til at se hvad du har fundet på.

      Slet
  3. Kære Rita. Inspirerende æg, hvor er de fine. Jeg får da helt lyst til at prøve og lave påskeæg, men det er vist mere i beton :-) Huske at nyde solen :-) Kærligst Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Merete...jeg har også været lidt i gang med betonæg og jo vi huskede at nyde solen.

      Slet
  4. Smukke æg Rita, men især det halve med fuglen:-)

    SvarSlet
  5. Takker Anette...ja den bor godt der den lille fugl..

    SvarSlet