tirsdag den 1. december 2015

1. december

Så fik vi begyndte på årets sidste måned og endelig fik jeg tid til at jule lidt for mig selv.
Det blev området ved det store drivhus som blev julepyntet lidt.

Det kom til at se sådan ud.
 
Den store fyrgren jeg slæbte med hjem i går fik plads i hjørnet.
 
3 små betonnisser på rad og række.
 
På trappen gamle æbleskivepander, vaffeljern og tingesten øverst til højre skulle være til at varme strygejern på. Det hele garneret med masser af natur.

Jeg måtte lige ned i traileren og hente nogen af alle de fine grene der var faldet ned og som jeg samlede sammen i går. Sådan et bundt grene med en grov snor om og et par fyrgrene koster ikke en krone men er ganske dekorativ.
 
På den gamle terrazzoplade en gammel engel, en potte med lidt grønt og den kurv med kugler som jeg lavede for et stykke tid siden.
 
Den gamle engel har vist fået regneksem.

En lille betonnisse lavet i en nylonstrømpe.
 
Det var så den 1. december, så må vi se hvad jeg finder på i morgen.
 
 
 
 

 


6 kommentarer:

  1. Du har sandeligt fået skabt dig et hyggeligt julehjørne. Det var godt at du fik lidt tid til dig selv.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten...ja nu har jeg snart lavet meget til andre så dejligt med lidt tid til selv at pynte lidt op.

      Slet
  2. Det ser hyggeligt ud, og de betonnisser er altså rigtig gode! Ha en god 2.december:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette...de 3 nisser lavede jeg selv form til sidste år...i år har jeg slet ikke haft tid til at lave noget.

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud! Og det er noget af det skønneste at gå og nusse med - det er til at blive i godt humør af!

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja det er dejligt at gå og rode med når der er tid til det.

      Slet