onsdag den 16. december 2015

16.december

HOST host nys ... hold da op en omgang jeg er blevet belemret med.
Troede ellers det var lidt bedre til morgen men da jeg havde rendt rundt med pandelampen og havde fået vandet blomster, var jeg faktisk klar til at gå om bord på sofaen igen.
Det bliver jul alligevel så pyt med det...jeg har ikke en hel masse jeg skal nå.
 


 
Der var lidt billeder på lager af noget som jeg vist ikke har vist endnu.
Grøn jul her i hjørnet og det kommer vist til at holde stik...hvis de da ikke har lavet om på vejrudsigten siden sidst jeg så noget.
 
Nu står den på 5 minutters frisk luft og så ellers hygge på sofaen igen.
 
 
 


6 kommentarer:

  1. God bedring - godt du har sofaen :)
    Det ser fint ud med din grønne jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker...ja dejligt med en sofa når man er sat lidt ud af spillet.

      Slet
  2. Åh også dig jeg synes det virker som om det vrimler med forkølelsesbaciller. Jeg håber at du snart får det bedre. Men indtil da må du hygge dig på sofaen og varme drikke med honning
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de skide baciller har godt nok fået ram på mig og der er næsten ikke andet end at hygge sig så godt man nu kan.

      Slet
  3. Fortsat rigtig god bedring Rita! jeg elsker grønt, og den dåse er altså flot:-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette. Dåsen har jeg fået af en havebekendt...hun har haft den med hjem fra Holland.

      Slet