tirsdag den 23. maj 2017

Åben have og plantesalg på torsdag.

Et par stykker har skrevet og spurgt om ikke jeg holder haven åben nu hvor mine Geum blomstrer. (Se evt. listen med mine Geum under dette indlæg.)
Det bliver så med meget kort varsel jeg åbner haven nemlig på torsdag den 25. maj kl 12 - 16
I skal så ikke forvente en helt ukrudts fri have. Der kom lige en tordenbyge forbi, så nu er det slut med at luge for i dag.
 
 
Vel mødt.
 
Blomstertøsens have
Præstegårdsvej 4
7441 Bording
(lidt øst for Ikast)
 












 
 















 
 


3 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse på torsdag, håber mange har tid trods den korte varsel. Selvom jeg er bedst til kort varsel, så kan jeg ikke komme, biksen kalder.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder. Håber der kommer mange besøgende, og at I får en skøn dag på torsdag. Jeg kan desværre ikke komme, så må nyde billederne istedet
    Rigtig god dag

    Knus Lone

    SvarSlet
  3. Tror vi kigger op til dig i morgen, til dit åben have arrangeret. Vi kan vist nå både plantemarkedet ved Sønderskov Slot i Brørup, og dig :-)

    SvarSlet