søndag den 10. december 2017

Bare det var nu!!

Åh hvem der bare havde en tryllestav så vi kunne spole 14 dage frem.
Bamse vækkede mig for han skulle ud. Han kunne hurtigt blive færdig og komme op i seng igen, men jeg skulle jo lige have lidt billeder.


Det sneeeer!!!

Jeg ved godt jeg er skør men lige nu sidder jeg på køkkenbordet med et glas rødvin, en skål slik og småkager, et par tændte lys og bare nyder snevejret.

Jeg leger jul.
For mig bliver det vist aldrig rigtig jul, hvis ikke der er sne.
 

Måske jeg bare skal se om der er lidt plads i sengen til mig igen, men tidligt i morgen er vi alle 3 at finde ude i sneen... elsker nyfalden sne.

6 kommentarer:

  1. I har det hyggeligt på hver jeres måde alle tre, mens sneen daler:-)

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget bedre end det første sne.
    Vil også ønske der er sne 24. december.

    Smuk aften
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Ja, det er da helt totalt skørt, men på den gode måde, at drikke rødvin og spise slik til på det tidspunkt. Men jeg har gjort det samme engang. Sad ude i skidragten en nat den 23 december med hunden i en varmepose og en god flaske vin, fordi det var det smukkeste fuldmåneskin over et snedækket landskab. Men jeg spiste dog ikke slik til ;-)
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer. Det var en herlig dag, hvor jeg både fik pyntet lidt mere, bagt nogen flere småkager og for at det ikke skal være løgn fik jeg andesteg til aftensmad... noget jeg havde i fryseren.

    SvarSlet
  5. Så smukt. Og det er da så hyggeligt med rødvin, slik og småkager. Her putter vi også med alle vovser i dynerne ;0)
    Håber vi får en hvid og smuk juleaften.

    Knus, Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lone... ha ha ja jeg hyggede mig vældigt der midt om natten med at drikke et glas rødvin og lidt snolder...lidt fordele er der da ved at bo alene... nå ja så er der også god plads i sengen til vovserne.

      Slet