lørdag den 19. maj 2018

Åben have og plantesalg for de morgenfriske

Da jeg holdt åbent i sidste weekend var der et par stykker som gav udtryk for at de gerne ville have været af sted om formiddagen... det prøver vi da så bare.
Derfor er haven og plantesalget åben på mandag 2. Pinsedag fra kl. 9-13.
 
 
Der er sket rigtig meget i haven i den sidste uge.
Især min samling på godt 60 forskellige Geum er virkelig kommet i gang.
Her kommer billeder af nogle få stykker af dem.
 


 




 
 
 
Er du også vild med Geum har jeg godt 20 forskellige af dem til salg, sammen med en masse andre stauder.
 
Der er også meget andet i blomst... her kommer noget af det.
 





 
 
 




 
 



 
I får langt fra billeder af det hele, for der skal jo også være noget at gå på opdagelse efter når i kommer.
 
Til sidst lidt tilfældige partier fra haven.
 













 
Rigtig god Pinse til alle.
Måske ses vi i
Blomstertøsens have
Præstegårdsvej 4
7441 Bording
Næsten midt i Jylland både på den ene og anden led
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Rita jeg var gået amok hvis jeg kom ned til dig.
    Du har så mega meget lækkert til salg.
    Men jeg tager prinsen under armen i stedet for.

    Godt salg
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Tres forskellige geum. Hold da op, hvor vildt:) Jeg ville ønske, jeg boede tættere på, for så ville jeg helt sikkert lægge vejen forbi. Skønne billeder fra haven, og der er sørme sket meget, siden jeg var der.

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud i din have, og det er en imponerende samling stauder, du har. Jeg tror ikke, jeg skal have plantet mere i haven lige nu, mens det er så tørt. Men jeg kommer måske på et senere tidspunkt.
    Hav det godt!

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  4. Så utroligt smukke billeder af en fantastisk have. Dejligt at kigge på.
    Håber I havde en skøn dag.

    Knus
    Lone

    SvarSlet