søndag den 22. juli 2018

Mange flere Liljer

Jeg kan desværre ikke sende duften med, men billeder af nogen af alle mine Liljer kan i da få.
Håber i kan fonemme højden på nogen af dem, for der er mange som er meget højere end jeg selv er.
 


















 
Den sidste her har jeg lige plantet og synes at den er fin der op mod den mørke Foldblad.
 
Når jeg køber nye Liljeløg planter jeg dem altid i store potter og planter dem først ud i haven når de blomstrer. På den måde kan jeg se hvor der lige mangler en farveklat mellem nogen stauder som ikke blomstrer på det tidspunkt.
 
Indtil videre er haven åben efter aftale. Hvor er det da trist at se at den ene efter den anden med åbne haver lukker ned på grund af tørken.
 


9 kommentarer:

  1. De er godt nok flotte, og jeg tror på det med duften.

    SvarSlet
  2. Fantastisk kavalkade. Og fantastisk samling. Hvor er det synd, vi mangler duften. Jeg tænker mig til den - den må også være fantastisk :-)
    Et godt tip - det med at starte dem i en potte.
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
  3. Ja jeg husker endnu vores besøg hos dig i august, det er fantastiske liljer du har. En overdådig blomstring og en overdådig duft i hele haven.

    SvarSlet
  4. Det var en rigtig god ide med at vente med at plante ud. den hvide Lilje vil jeg skrive på ønske listen. Hygge herfra

    SvarSlet
  5. Hej Rita

    Super flotte liljer!

    Ha en dejlig ny sommeruge

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare helt fantastisk flotte, dine liljer - der må være en helt utrolig duft i din have 😊 Godt tip med potten - det vil jeg prøve 👍

    SvarSlet
  7. Tak for jeres kommentarer og jo der er en fantastisk duft. Det er bare med at nyde dem for som med alt andet afblomstrer det jo alt for hurtigt.

    SvarSlet
  8. Wow
    Så flotte liljer, og det er liiiige før duften følger med ;)
    Sikke en go ide at vente til de blomstrer. Den vil jeg tage til mig.
    Smuk dag til dig, og håber du kan holde til varmen

    Knus og kærlig hilsen
    Lone

    SvarSlet
  9. I love these types of flowers, they are so pretty and delicate. I love the different colors of this species of flower as well. Thanks for the share, amazing photos of your garden! Keep up the posts.

    World of Animals

    SvarSlet