mandag den 8. oktober 2018

Farveklatter i oktober

 
Så fik jeg endelig taget mig sammen til af få taget lidt billeder.
Når man ser dem enkeltvis kan man godt blive i tvivl om det er forår, sommer eller efterår for der er lidt af hvert i blomst i øjeblikket.
 

 

 







 


 
Som i nok kan se kan naturen vist ikke helt finde ud af det.
 
 
 
 


 
Jeg har nu bestemt mig til, at nu må det være efterår, for jeg er i hvert fald i fuld gang med at binde kranse og lave hjerter. Her er lige lidt af det jeg har lavet.
 
Ellers går tiden med at rive blade, klippe noget ned, binde halmkranse og ikke mindst tage på kratluskerture for inden længe går det for alvor løs med kransene.
 
 

9 kommentarer:

  1. Ja med alle de blomster du har, virker det ikke efterårsagtigt, men mon ikke du også har noget med efterårsfarver i din have, ellers er der det nok på kirkegården.

    SvarSlet
  2. Hvor pudsigt at du lige netop skriver det i dag, for præcis i går gik jeg rundt og kiggede på mine forårsblomster og efterårsløv og tænkte over det mærkelige år, vi var igennem.
    Uh, så smukke kranse :-) Det bliver perfekt kratluskervejr de kommende dage.
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
  3. Kratluskerture - det er noget af det bedste. Det er utroligt, hvad naturen har at byde på, man skal have blik for det. Du har godt begyndt med binderiet, kan jeg se. Du må hygge dig med det!

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  4. Gult Tema, Hvidt tema forår og efterår du kan da det hele Rita. Men mest af alt så kan du binde de smukkeste kranse.
    Godt at høre fra dig og god kratluskertur :o)

    Masser af hilsner fra Linda

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer. Det føles lidt underligt at gå og klippe noget ned og rive blade samtidig med at nogen forårsblomster er i fuld gang med at blomstre... og med de temperaturer de lover de næste dage er det ikke til at forstå at lige om lidt er det for alvor kransetid.

    SvarSlet
  6. Haven er fantastisk i år Rita. Så meget der stadig er i blomst og knop.
    Elsker dine kranse. Du er så sindsyg dygtig.

    God dag
    Charlotte

    SvarSlet
  7. Kære Rita
    Så meget smukt i din have. Ja vejret er bestemt dejligt. Igår sad jeg på terrassen og spiste frokost. Solen brændte på mine kinder, mens visne blade dalede ned omkring mig.... underlig fornemmelse.
    Dine kranse er simpelt hen så skønne. Hvor er du dygtig
    Rigtig god weekend

    Knus, Lone

    SvarSlet
  8. Jeg er også igang med de der kratluskerture. Tak for kigget!
    Hjerteligst

    SvarSlet
  9. Wow !!! absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    ดูหนัง

    SvarSlet