lørdag den 19. december 2015

19.december

 Sidste lørdag købte jeg 3 ret store sølvkugler som jeg regnede med at jeg skulle bruge udendørs sammen med et par betonkugler og koglekugler. Det blev så i stedet til at den gamle kartoffelkurv blev pyntet med dem og nogle andre kugler og lidt grønt og kom til at stå i et hjørne i gangen.
Nu snakker de vist om storm igen og så flyver de da ikke væk når de er indendørs.
 
Nu kom jeg da i det mindste lidt i gang igen. Har fået harpiks på fingrene og nu kan jeg lige frem dufte den....så mon ikke der er håb forude :O))

Samson har også været i gang men det var i går. Normalt gider han ikke legetøj selv om han har en hel kurvfuld oppe på loftet. Måske er det bare for kedelig når mor ikke er helt kvik for pludselig kom han slæbende med æseldyret. Jeg sagde til ham om han kunne hente julemusen og sørme om ikke han lidt efter kom slæbende med den også....bamsen måtte jeg så lige hjælpe med.
Jo jo der var fyldt op da vi i går eftermiddags skulle se håndbold. Samson ved den ene side, Prinsessen ved den anden og juledyrene skulle også være der.
Faktisk helt hyggeligt at være syg når man ikke har en hel masse der skal laves.
 
 
 
 



2 kommentarer:

  1. sidder og griner lidt, af samson. Det er da bare sødt. Han manglede nok din opmærksomhed.
    Dekoration er fin og den pynter vel rigtig godt op. Dejligt
    Såå skønt at I kan hygger jer i sofaen med varm drikke og håndboldkamp. Det drejer sig om at være sammen - helst så tæt som muligt :-)
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
  2. Flot julekurv og hyggeligt at Samson slæber legetøj ind, når mor er syg.
    Vi har også en julemus, der spiller musik, når vi trykker den på maven. Den viser vi Arthur, når vi skyper, så bliver han glad :)

    SvarSlet