tirsdag den 19. september 2017

Genbrug





Ja det er den her balje med nogle forskellige Sedum som blev genbrugt.
Jeg var på vej ned i skuret efter mine beton Græskar og pludselig var ideen der.
Den balje som aldrig var blevet tømt, kunne da bruges til lidt pynt ved bagindgangen...den indgang jeg selv og venner af huset altid bruger. Et par lyng var der også plads til men der manglede lidt højde...der har oprindeligt stået et lille opstammet træ som var gået ud.
 
Ned i skuret og se hvad der var i gemmerne og frem kom et par støvede Krager og mit skilt.
De passede jo perfekt til det andet jeg havde fået fundet.
Kragerne bliver så støvet af for nu regner det igen igen.
 
Så kunne jeg da gå ned i skuret og lave sådan en meget rustik krans.
Først et lag mos rundt om en halmkrans, dernæst nogle kogler og et par pinde, oven på nogle grønne Ellekogler og til sidst nogle Rævehaler.
Hvor lang tid de holder afhænger af vejret, men det er også lidt et forsøg.
 
Nu er der da lidt nyt at kigge på når jeg går ud og ind der og det gør jeg mange gange om dagen... det skal regnbygerne nok sørge for ;o))
Nå ja og hundene men jeg nåede heldigvis en god tur med dem inden det for alvor blev regnvejr, så de snorksover.
 
 

 


 
 


 
 

10 kommentarer:

  1. Åhhhhhhhhhhhhhhhh jeg kan huske dit skilt fra sidste år.
    Er total vild med det.
    Dejligt at få det genopfrisket.

    Smuk dag i regnen

    Charlotte

    SvarSlet
  2. Her er regnen først lige startet, jeg har haft havebesøg i formiddag i tørvejr, det var heldigt.

    SvarSlet
  3. Tak for i går, Rita. Det var både hyggeligt og spændende at besøge dig og din have. Du er ferm til at skabe den slags opstillinger, og det virker, som om du har alt muligt i gemmerne, som passer perfekt til den opstillig, du lige er i gang med at kreere.

    SvarSlet
  4. Åhhh altså kære Rita
    Du er bare en knag til at pynte op. og så elsker jeg bare din humor. Det ser mega godt ud, og jeg er vild med din krans.
    Godt du fik luftet hundene inden regnen. Jeg render jo også i tide og utide med mine, nu tre hunde ;) Heldigvis har vejret faktisk vist sig fra sin gode side idag, efter lidt småregn først på dagen.

    Håber dig og hundene får en dejlig aften
    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Hvor er du altså kreativ! Jeg er vild med din krans, ellekoglerne og rævehalerne er smukke sammen, og de passer perfekt til bræddevæggen.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
  6. Jeg elsker din humor Rita, og kragerne er altså et hyggeligt gensyn. Godt de igen kom ud og fik vasket støvet af.
    Den Balje er altså fin, jeg tror da også jeg vil pynte min lidt :o)
    Knus til dig og nus til drengene

    SvarSlet
  7. Tusind tak alle sammen. Lidt efterårspynt må der til i stedet for de druknede sommerblomster. Plastik krager tager da i det mindste ikke skade af lidt vand ;o))
    Selv tak Marie og tak for bytteplanter, det var heldigt at din vej lige faldt forbi så vi kunne få det ordnet.

    SvarSlet
  8. Det er et smukt stilleben du har fået lavet ved indgangen. Jeg er ret vild med din fine krans med de røde rævehaler. Hygge herfra med ønsket om en dejlig dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Leila...jeg nyder det også selv hver gang jeg går ud og ind, men tænk indtil nu er der ingen byger der har jaget mig ind i dag, men engang imellem skal jeg ind og tankes op.

      Slet
  9. Beautiful garden decorations !!
    Greetings

    SvarSlet