onsdag den 22. februar 2017

Betonkage med erantis

Under min oprydning i carporten fandt jeg en betonkage, så kom jeg jo lige til at holde en pause og lege lidt.

Jeg har bare lagt mos på et lagkagefad og pyntet med erantis rundt i kanten.

Så måtte jeg jo ned i det andet skur og finde et fad og nogle betonblomster... lidt mos, bregneblade fra skoven og igen lidt erantis, så var den pyntet.

Det her er en frøplante af den gule påskeklokke.
Knopperne har en utrolig farve men som jeg husker det er den lidt kedelig når den springer ud.
Den er så godt nok kommet i sikkerhed  i grisedrivhuset indtil stormen har raset af.


Til sidst en hilsen fra Bamse. Han mødte lige noget der var spændende og så skulle der graves.




3 kommentarer:

  1. Hej Rita, sikken et skønt stilleben du lige fik lavet der :o) her tog stormen til hen under aften, det er spændende om der kommer sne. Det må de gerne holde væk for min skyld.
    Knus fra Linda

    SvarSlet
  2. Haha skønne Bamse. Hvor er det bare fint med den beton kage, og de smukke erantis. Det ser så skønt og forårs agtigt ud. Jeg fik en beton kage af Charlotte fra Hos Villa Fryd, i Kobberbryllups gave. Den må jeg da lave lidt sjov med osse.

    Ønsker dig og Bamse en herlig dag
    Knus Lone

    SvarSlet
  3. Dejligt stilleben Rita, og haps haps kage:-) dygtige bamse, hvis han kan tage muldvarper er han hjertelig velkommen her:-)
    Ha en god aften
    Knus

    SvarSlet