søndag den 19. marts 2017

En kold men smuk morgen

Morgenturen i dag tog lidt længere tid en ellers for jeg kunne slet ikke løsrive mig fra den fantastiske himmel der var.
Advarsel mange billeder for jeg kan slet ikke vælge...himlen ændrede sig nærmest fra minut til minut
 



 


Hundene nød bare at få lov at snuse rundt. Om søndagen får de lov at gå uden snor for omkring kl 6 en søndag morgen er der vist kun os der er liv i her omkring.

 




 
også når man kiggede væk fra solen var der fantastisk flot








En skøn morgentur med fuglefløjt og et par Spætter som sad og morsede til hinanden.
 

Trillebøren får nok bare lov at holde fri for det skulle jo begynde at regne...håber da at det bliver tøvejr inden for lige nu fryser det 2,5 grader og der er en stor isklump i trillebøren.
 
God søndag og pas på jer.
 
 


7 kommentarer:

  1. Flot solopgang du har fanget på billederne. Her var der overskyet, så jeg nyder dine billeder. Rigtig god søndag til dig. Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Flotte billeder! Jeg nyder morgenen foran brændeovnen.

    SvarSlet
  3. Ja det var en smuk morgen med helt stille vejr, det er uvant. Det er ikke til at forstå, at det skal blive så dårligt vejr, allerværst på Fyn - underligt bare fordi vi skal derhen.

    SvarSlet
  4. Åhhh kære Rita
    Hvor er det bare smukke billeder. Her siler regnen ned næsten hele tiden, og er mega koldt. Det forår som lige tittede forbi et kort øjeblik, har totalt gemt sig igen... øv
    Men så er det dejligt at kunne se på dine fine billeder og drømme.

    Rigtig god ny uge
    Knus Lone

    SvarSlet
  5. Der findes næsten ikke noget mere fascinerende end at følge en solopgang, eller nedgang. Jeg kan godt forstå du ikke kunne begrænse mængden af billeder;-)
    Ha en god dag
    Solskindsknus
    Anette

    SvarSlet
  6. Hvor har du bare indfanget den smukkeste himmel i dine billeder. Sådan en morgen giver os så meget positiv energi vi kan kanalisere videre ud i dagens gøremål.
    Kh. Ingeborg

    SvarSlet
  7. Tak for jeres rosende ord. Måske et lidt mærkeligt indlæg på en haveblog men jeg kunne slet ikke lade være med at dele den flotte oplevelse med jer.

    SvarSlet