torsdag den 27. april 2017

Åben forårshave søndag

På søndag den 30. april holder jeg åben fra kl 12 - 16
 
Det er sidste gang her i foråret, hvor du kan se haven og købe planter uden at skulle betale entre.
 
 
Plantesalget indeholder pt. godt 200 forskellige stauder.
 

Der er stadig en del Påskeklokker til salg.
 




Det tynder godt ud i de dobbelte men der er da lidt endnu som jeg vil sælge.
 
I plantesalget står der nogle store Kobjælder og venter på et nyt hjem.
 
 



I haven er det mest Påskeklokker, Primula, Anemoner og lidt andet der blomstrer.
Det som frosten ikke har fået gjort kål på... den har ellers gjort hvad den kunne.
 
Håber i tager lidt varme med til et par hyggelige timer i
Blomstertøsens Have
Præstegårdsvej 4
7441 Bording
(i det midtjyske lidt øst for Ikast)
 
Har du bestilt planter på min salgsside på Fb som du gerne vil hente søndag, vil jeg gerne vide det så jeg kan få dem fundet på forhånd og stillet klar.
 
 
 


 
 


6 kommentarer:

  1. Vi må vente til d. 7., så kan det være, vi har det for os selv :)
    Glæder os

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dejligt ud i din have - både salgsafdelingen og din egen have. Jeg ville gerne have kigget forbi, hvis jeg havde boet tættere på. Jeg ønsker dig en god dag og mere varme i luften :-). Kh Mette

    SvarSlet
  3. Ville så gerne forbi, men der er så langt. De påskeklokker er så mega smukke. Glæder mig til at få mine 😊👍🏻
    Håber I får en dejlig søndag

    Knus Lone

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud hos dig Rita. Jeg holder skansen herhjemme. Ha en god dag, også på søndag:-)))

    SvarSlet
  5. Det ser godt ud i både haven og plantesalget, jeg håber at du får godt med besøg! Påskeklokkerne er bare skønne :-)

    SvarSlet
  6. Ønsker dig en god dag på søndag med besøgende - jeg gemmer mit til juni :)

    SvarSlet