lørdag den 28. februar 2015

Betonæg i nye klæder

Som så mange andre leger jeg lidt med beton og har også lavet æg. Faktisk synes jeg de er lidt kedelige så jeg har prøvet at give dem lidt spræl.
 
 
Lidt grov snor, tyl, blonder og forskellige bånd, det hjalp på dem.
 
 
Så blev de dyppet i en meget tynd betonblanding. Jeg regner med at give dem en god gang lak for så må de kunne tåle at være udendørs.
 
 
Indtil videre står de på min fasters gamle kommode i gangen.
 

Sammen med en Primula der sprang på mig den anden dag
 
 
Og de her til fyrfadslys, fundet på genbrugen.
 
 
Prinsessen ville også lege med. Det gjorde hun så ved at kravle ned i mors pose med blonder.
Man er vel en rigtig prinsesse.
 
Rigtig god weekend.
 

 
 


4 kommentarer:

  1. Hvor er prinsessen sød:-))) Og æggene er blevet gode, med det rå og fine i samspil!

    SvarSlet
  2. Tak Anette. Ved ikke om jeg tør fortælle hende det for så får hun sikkert flere prinsesse nykker.

    SvarSlet
  3. Det, der gør tricket for mig, er, at du dypper hele molevitten i beton igen - det giver et sejt udtryk!

    SvarSlet
  4. Tak. Ja så er det stadig betonæg men med lidt mere spræl og dejligt rustikke.

    SvarSlet