torsdag den 14. maj 2015

Lidt ændringer i åbningstiderne



På grund af gemalens sygdom kommer vi ikke til flere plantemarkeder her i foråret.
Det giver så et par småændringer i mine åbningstider.
Resten af maj måned er der åben alle dage fra kl 10-16
undtagen mandage og tirsdage som hele tiden har været mine fridage.
 
Håber en stribe regnvåde oversigtsbilleder kan give jer lyst til at besøge min have.
De første er fra nordhaven, altså det der er nord for huset.
 
 
 
 
 
Det vigtigste når jeg selv tager ud og ser åbne haver er at der er et spændende plantesalg, så jeg kan få noget nyt med hjem.
 
Så kommer der lidt billeder fra sydhaven
 


 

 
Og til sidst et par stykker fra den nyeste del af haven, hvor vi i begyndelsen havde vores æsler gående.  Den kalder vi da også æslernes have.
 

Her blev det kun til et par enkelte billeder men så må i jo komme forbi og se hvad der ellers gemmer sig der.


 
 
 


 
 

 




 


5 kommentarer:

  1. Du har en skøn have Rita, og kan sagtens anbefale alle et besøg. Jeg ser frem til at gense dig/jer og haven! Tænkte på dig i går hvor datteren og jeg var i regnskoven, de er i gang med et stort udeareal og gæt hvad der var;-) minigrise som vi kunne gå ind og snakke med, med de ville hellere æde end snakke med os, men hvor er de søde:-))))

    SvarSlet
  2. Åh så skulle du ha' givet grisene en krammer fra mig for det er nogen de har købt hos mig. Har hørt at de optrådte lidt med et par stykker af dem sidste år men vi nåede aldrig der op.

    SvarSlet
  3. Det ser godt ud Rita, jeg synes også det mest spændende ved åbne haver er plantesalg. Jeg håber, vi kommer igen, for det ser ud til, at du har meget at byde på igen.

    SvarSlet
  4. Tak Lisbeth. Jo der er da blevet fyldt lidt i mine nye salgsbede selv om der er rigtig mange stauder som jeg ikke har nået at få delt.

    SvarSlet
  5. Din have ser spændende ud. Jeg satser virkelig på, at Allan og jeg når forbi i denne sæson. Hæhæ, ja plantesalget er vigtigt. Har da ofte taget mig selv i at styre direkte i plantesalget, inden jeg ser selve besøgshaven ;-)

    SvarSlet