søndag den 12. juli 2015

Når man ikke får købt sommerblomster!!!



Sommerblomster nåede jeg aldrig at få købt i år men så må man jo bare være lidt kreativ, når man mangler noget til havebordet.
 
For et stykke tid siden fik jeg af en veninde en lille bid af en Australsk Viol.
Den kom i en potte og gro som om den var betalt for det. Den er da bare så fin.
 
Da vi var på tur købte jeg denne her Viola 'Silver Samurai'
Den skulle få små lyserøde blomster men det var nu på grund af bladene jeg købte den...er de ikke fantastisk smukke.
 
Sammen med en Pletter i luften fra en forårsdekoration og nogle sjove sten
 
Blev det til en lille opstilling her på det gamle havebord.
Zink bakken og skjulerne passer bare perfekt til den farve der kommer frem nu hvor malingen får lov at skalle af.
 
God søndag til alle.
 
 

 
 


3 kommentarer:

  1. Det ser smukt ud, så skidt med de manglende sommerblomster. Jeg har heller ikke købt nær så mange sommerblomster som jeg plejer. Jeg tilskriver det det dårlige vejr 😊

    SvarSlet
  2. Meget bedre end dryssende sommerblomster, der skal pusles og nippes hele tiden. Den australske viol havde jeg sidste år, men jeg har ikke kunnet finde den i år. Ærgerligt nok, for den er yndig.
    Kh, Karen

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine sammen Rita. Ser rigtig skønt ud på det gamle havebord.
    Sommerhilsen Anette

    SvarSlet