tirsdag den 10. marts 2015

Begonia og xxxszzhhzz

Ja det sidste er så de eder og forbandelser der vist slap ud i morges. Min nye computer som jeg købte i går er en demomodel som jeg fik 1000 kr i rabat på. Jeg havde udtrykkelig spurgt om jeg nu fik bøvl med en computer som jo var sat op. Nej nej jeg skulle bare lige have fundet vores trådløse netværk når vi kom hjem. Det gik nemt nok og ingen problemer før i morges da jeg ville installere en forsikring og antivirusprogram som jeg havde købt. Ups så skulle den pludselig bruge en kode men den havde jeg jo ikke fået. Eller de havde glemt at slette den kode så jeg kunne lægge min egen kode ind. Altså gik formiddagen så med mere computerbøvl...nu gider jeg altså ikke mere.

 
Jubiii endelig noget der lykkes, det ser ud til jeg har fundet ud af at lægge billeder ind og bagefter finde dem og få dem her ind.
Billedet er af en Begonia som jeg købte for ikke så længe siden.
 

 
Jeg har altid været vild med anderledes bladformer og farver. Denne har så begge dele. Når man lige ser den kan man jo ikke se at den er rød på bagsiden.
 

2 kommentarer:

  1. Godt du fandt ud af det til sidst. Hvor kan man blive irriteret over sådan noget teknik.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  2. Tak Lisbeth. Ja nu synes jeg det er ved at være nok med at det hele driller.

    SvarSlet