søndag den 15. marts 2015

Piletræer

 
Det var slet ikke meningen at jeg skulle lege i går men min forelskede Samson skulle jo luftes og da gemalen var på arbejde foregik det i snor. Jeg gad ikke på gåben rundt og lede efter ham, hvis han smuttede. Så kom vi forbi et sted hvor jeg faktisk har kigget længselsfuldt efter grene med gæslinger, men lille mig er bare for kort i den ene ende. Det var jeg så pludselig ikke mere..ja jeg var ikke vokset men Piletræerne var fældet. Da jeg kom slæbende hjem med et godt bundt var det første jeg så mine jernjuletræer som ikke var blevet hevet op af baljerne endnu og så kunne de da lige omdannes til foårstræer.
 
 
 
Lidt beton ting og en skål med de sidste tre hvide Hornvioler jeg havde stående og så var der skabt lidt forår. Det hele tog vel ti minutter, så jeg nåede også det der var planlagt...at smutte i drivhuset og lave Pelargoniestiklinger.


2 kommentarer:

  1. Det er ikke altid det er skidt uden det er godt for noget :o) og havde Samson nu ikke været så forelsket så du må gå tur med ham,havde du slet ikke set gæslingerne var blevet fældet..og vi havde ikke fået set hvor pæne dine træer var med gæslingerne på.
    Forsat god søndag :o)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Linda.
    Ja det har du ret i. I dag da jeg kom forbi var det hele lavet til flis, så var vi ikke kommet forbi i går havde jeg ikke fået nogen gæslinger.

    SvarSlet