torsdag den 26. marts 2015

Trætte ben og stemmebånd

Hvor har det været en dejlig dag med masser af dejlige havegæster som har fået handlet godt ind af nyt til haven. Flere gav udtryk for at de ville komme forbi til sommer og se det hele i fuld flor og jeg glæder mig til at vise alt det der stadig gemmer sig under jorden frem.
Billeder fik jeg ikke taget og kunne nu heller ikke finde på at sætte billeder ind af mine havegæster med mindre jeg da har fået lov.
 
Lidt nyt er lige ved at blomstre
Her er det en hvid Anemone som hvert år er fuldstændig dækket af blomster, jeg skal nok vise den igen når den springer ud.
 
Den dobbelte lyserøde Anemone står også på spring.
 
Her en lille lyserød Hundetand
 
 


7 kommentarer:

  1. Hej Rita!
    Hvor lyder det som en forfriskende dejlig dag, og kan godt forstå hvis folk vil se hvad der gemmer sig i den gode jord, det er nemlig et dejligt syn:-)
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
  2. Tak for dine søde ord Anette og god weekend til dig.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  3. Hej Rita, det må have været en dejlig dag med en masse snak og du fik endeligt hilst på fru Høneballe :o) er hun ikke bare skøn. Jeg har vist helt ret i da jeg sagde at i to kunne bruge mange timer i hinandens selskab. Jeg kunne jo se inde hos Høneballe haven at du har haft god gang i salget, så der er ikke noget at sige til hvis stemmen er blevet lidt rusten.
    Kan du nu have en forsat god dag.
    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Tak i lige måde Linda. Jo fru Høneballe er rigtig rigtig sød og snakken gik da også livligt. Jeg synes bare altid tiden går alt for hurtigt for der er altid meget mere jeg gerne ville vise og fortælle om.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  5. Ja jeg ville også gerne have hørt mere, men du havde jo andre kunder, som også skulle passes. Det må blive næste gang vi kommer, for det har vi jo lovet. Jeg er sikker på, at Cecil er med på den, vi havde en herlig tur.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  6. Det glæder mig at høre at det var en god tur. I skal være så velkomne en anden gang.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  7. Hej Rita.Det lyder da til at du havde en rigtig god dag med masser af kunder...................og har jo også læst om Fru Høneballens besøg hos dig.
    Og gode køb hun gjorde.
    Rigtig god weekend til dig Jette

    SvarSlet