søndag den 20. september 2015

Solen er ved at stå op

Da jeg lige var på vej ind efter at jeg havde fodret grisene blev jeg helt betaget af det her syn, hvor solen lige ramte træstammen og resten var stadig diset og så måtte jeg lige gå en runde og se om der var andre øjeblikke der skulle gemmes.
 
Hvis ikke det var for de store stauder i forgrunden kunne det lige så godt have været helt nye blade på træerne sådan som solen fik dem til at lyse.

Her er det bagsiden af nogle bregneblade som blev fanget af solens stråler.

Træstammer med sol og dis ned over marken, så smuk en morgenstemning.

Halvdelen af Benveden blev lige fanget af lyset.


Frugterne er nærmest lakrøde i solen.
 



Ønsker alle en god søndag med lidt andre motiver fra haven.

 

 
 


4 kommentarer:

  1. Ja det er skønne billeder, vi kan tage på denne årstid, jeg kan heller ikke lade kameraet være, når det ser sådan ud.

    SvarSlet
  2. 1000 tak for dine fine morgenbilleder, men en dejlig morgensol som gør sit for at brande morgendisen væk. Du har fanget den helt specielle udtryk som solen har på det her tidspunkt. Tak.
    Kh. Kirsten

    SvarSlet
  3. Dejligt at komme ud i sin have til et smukt syn og se det hele i et nyt eller anderledes lys :-), kh Margit

    SvarSlet
  4. Tak for jeres kommentarer og søde ord. Det var en fantastisk eftersommerdag, hvis der er noget der hedder det.

    SvarSlet