lørdag den 31. oktober 2015

Den nåede det.

Da jeg den anden dag var på jagt efter blomster glemte jeg da helt den Staudesolsikke som jeg viste i knop for et stykke tid siden.

Jeg glemte nok at kigge så højt for den er jo et godt stykke højere end mig.

 
Et par blomster nåede da at springe ud, så må vi se om den bukker under hvis der kommer frostvejr i næste uge.
 
Min Troldelærk bliver vist ikke finere nu. De højeste havegæster er lige ved at slå hovedet mod den gren der stritter ud til venstre så den skal af, når den har smidt alle nåle...så bliver der nogle fine grene at bruge i kranse og dekorationer.
 
Jeg venter lige lidt med at lave mere til boden så jeg er gået i gang med anden omgang nedklipning. Der er faktisk en hel del som er ved at være visnet ned, mens andet stadig står frisk grøn.
 
God weekend!!
 
 


2 kommentarer:

  1. Det var en fin troldlærk, den har jeg ikke bemærket, når vi har besøgt dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er rigtig fin men det er jo mest om vinteren man ser at det er en Troldelærk. Den står lige i kanten af det store Rodobed i gården, så vi rigtig kan se den om vinteren, men uha den er blevet stor på de 10 år.

      Slet