fredag den 12. februar 2016

Skulle bare lige kigge



I formiddag da vi havde været i Ikast kørte vi bagvejen hjem og kom forbi vores lokale genbrugsgård.
Jeg skulle jo bare kigge om han havde fået påsketing frem...det havde han ikke men jeg tog en hurtig runde.
 
Små bitte flasker har jeg en vis svaghed for så de 3 her kom med hjem.
Det blev jo en hel lille opstilling for kufferten ville også med hjem.
 
Æggene er fra sidste år men passede lige i farven...fadet er min mors roulade fad...ja det var da det den altid blev brugt til.
 
Er der nogen der ved om det er gamle apotekerflasker eller bare noget billigt bras.
Ja billige var de...har også lidt skår men det ses jo ikke når der er blomster i...jeg gav 3 kr pr. styk.
Kufferten gav jeg 20 kr for så uha jeg har brugt penge i dag ;o))

De ser sådan ud under bunden.
De 100 kan godt passe med at det er ml...de har i hvert fald ca samme størrelse som de medicinflasker jeg rendte rundt med i lommen i min tid som grisepasser.
 
Tæerne er vist tøet op igen så jeg vi ud i solen og klippe lidt ned.
God weekend til jer alle.
 
 

 

8 kommentarer:

  1. Ja sådan du går og rutter med pengene :) men det er da fine flasker, jeg ved ikke noget om den slags, men måske er der en anden, der gør.
    Man kan hurtigt komme til at fryse om tæerne i disse dage, det har jeg gjort mange gange i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja jeg ved da heller ikke hvad det ligner sådan at gå og strø om mig med penge...der bliver jo ikke råd til nye blomster på den måde ;o))

      Slet
  2. Sikke en snolderik du er søde Rita ;-) men det er nogle fine flasker du har fået. Det kunne godt ligne apoteker flasker, men jeg har ikke lige meget forstand på den slags. Rigtig god weekend. Knus Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går ikke sådan at gå og smide med pengene;
      Også god weekend til dig.

      Slet
  3. ja jeg kan kun holde med de andre to, du burde ikke tage ud på genbrugspladser eller loppemarkeder, for det går jo helt galt. :-) næ de er nu pæne og anvendelig til mange ting, så jeg vil nu mene at man sagtens argumentere for dit køb :-)
    Det kunne godt ligne medicinflasker eller apotekerflasker, hvor der enten har været en korkprop eller glaslåg. prøv at google apotekerflasker, så kommer der mange frem.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vist inde i en periode hvor jeg ikke kan komme i nærheden af genbrug eller loppemarkeder uden at skulle kigge.

      Slet
  4. Du er da ved at blive lidt ødsel Rita. Det kalder vi det nord på når pengene ryger ud af pungen:)
    Men det er nu vanvittige billige priser så syntes det er acceptabelt.
    Jeg tror bestemt det er apoteker flasker. Der har været glas låg til. Jeg har dem bare i klare glas og har haft dem i den gyldne.
    De er enormt dekorative til mange ting. Så et fantastisk køb. Tre sammen er altid et godt tal...

    Rigtig skøn lørdag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det udtryk kender jeg godt men det går jo nok. Jeg har været ved at Google lidt og jeg tror også det er apotekerflasker...øv at jeg ikke købte alle dem han havde.

      Slet