onsdag den 14. januar 2015

Blomster midt i januar.

Hvilken fryd at kunne starte mit første rigtige indlæg her på bloggen på den måde. Vil i med på tur og se hvad jeg fandt.
Den brogede vinca stod med et par meget lyseblå blomster.
 
Julerosen blomstrer på livet løs og den har jeg plukket ind af flere gange allerede.
 
 
En frøplante af de almindelige Påskeklokker helt sprunget ud
 
Frøplante af en dobbelt Påskeklokke som har blomstret i et par måneder nu.
 
Vintergækkerne er næsten ved at få farve
 
Også den Ungarske Anemone står med knopper med en smule farve
 
Erantis har kæmpet sig vej op gennem et tykt lag blade.
 
Nu er det så mig der må kæmpe med alt det tekniske her på bloggen for nogen ørn til at finde ud af sådan noget er jeg langt fra. Måske bliver det aldrig nogen fin og fancy blog men blomster skal i nok få at se, hvis i vælger at følge med i hvad der sker her i Blomstertøsens have.
 
 
 
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Hej Rita
    Dejligt at se du endelig har fået lavet dig en blog:-)
    Sikke forår der allerede er hos jer.
    Jeg glæder mig til at se mere her på Bloggen.
    Med venlig hilsen
    Lene

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    Tak for din hilsen. Har faktisk gået og tænkt på hvordan det står til oppe hos jer. Blomster skal i nok få at se her på bloggen men jeg synes godt nok det er svært at finde rundt i.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  3. Tillykke med din blog :) Jeg havde egentlig også tænkt på, om du ikke skulle have sådan til at vise nogle af alle de fine ting, du laver i haven.

    Jeg har også en blog. Kig ind, hvis du har lyst (jeg har dog ikke være aktiv i 2014): http://achillea-achillea.blogspot.dk/

    Mh Lotte

    SvarSlet
  4. Velkommen i blogland Rita, du kan godt, det ser fint ud, og du har jo rigtig meget at præsentere i din have. De første dage er det svært, men det kommer lige så stille, du skal nok finde ud af det.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  5. Kære Rita. Stort tillykke med bloggen, du skal endelig bare spørge, hvis der er noget der driller dig.
    Jeg har faktisk også tænkt på at det var underligt at du ikke bloggede, med alle de spændende ting du laver. Dejligt at du nu er i gang.
    Smukke juleroser og påskeklokker du har, man bliver så glad af blomster, særligt når der ikke er så mange :-)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres søde kommentarer og hilsner. Søde Anette Nielsen var forbi i går for at hjælpe mig i gang. Hun har så ikke Windows 8, så det drillede os noget. Jeg ville gerne have nogle underpunkter under overskriften men det kunne vi bare ikke finde ud af lige i første omgang. Nu er jeg da så småt i gang og glæder mig til at være en del af blogverdenen.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  7. Hvor herligt at du har fået gang i blogningen:-)))er helt sikker på du nok skal få det op at køre, som Lisbeth siger tager det lidt tid i begyndelsen! Og glæder mig til at følge dig her!
    Kram

    SvarSlet
  8. Kram tilbage Anette. Håber ikke at det gør noget at jeg skrev at det var dig der har været her for at hjælpe mig i gang...tusind tak for hjælpen.
    Ja nu kan jeg da så småt komme i gang og så må jeg se at finde ud af lidt mere hen af vejen. Knus Rita

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej da, det gør ikke noget, og jeg blev glad for det:-)

      Slet
  9. Tillykke med din Blog. Jeg håber du får meget glæde af den.

    SvarSlet
  10. Tak Karin. Det gør jeg helt sikkert.

    SvarSlet
  11. Tillykke med bloggen! Jeg glæder mig til at følge med i alle de skønne ting, du laver :-)

    SvarSlet
  12. Tak for din hilsen. Vi har vist samme smag/stil med hensyn til flere ting, så jeg følger også med på din blog.

    SvarSlet