søndag den 25. januar 2015

Skisme en skihylde

Jeg har i lang tid ønsket mig et par gamle hylder til den lange væg i køkkenet. I morges da jeg sad og ledte efter noget andet på computeren var ideen der bare...en hylde af et par gamle ski. Ret heldigt at jeg lige havde fået to par gamle ski og at gemalen var med på ideen.

Nu 7 timer senere ser der sådan ud i køkkenet og jeg glæder mig allerede til at pynte min hylde på en anden måde. Den gamle væg er næsten umulig at hænge noget op på, så skiene blev skruet sammen på undersiden og hængt op i et par stykker gammelt reb.


Et ungdomsbillede af min elskede mormor og en masse gamle ting fra gemmerne blev den første pyntning.

2 kommentarer:

  1. Hej Rita
    Det er da en super fin ide du har fået til en smal hylde :o) Rita jeg er ikke så gode venner med Goggle+. Kan du se om jeg har fået tilmeldt mig som fast læser ? Kh Linda

    SvarSlet
  2. Hej Linda
    Jeg er bestemt heller ikke nogen ørn til alt det tekniske men det ser ud til at du er tilmeldt. Nu har jeg jo lånt ideen fra nettet et sted men er super glad for resultatet.
    Hilsen Rita

    SvarSlet