torsdag den 15. januar 2015

Venussko

I dag fik jeg begyndt på at få klistret noget nyt tapet på i køkkenet. Jeg begyndte med noget af det meste trælse her rundt om vinduet. Noget af et tålmodighedsarbejde med synlige bjælker i et gammelt hus fra 1898. Jeg tror ikke der er brugt nogen former for måleredskaber da det blev bygget for hold da op hvor er det skævt, men det er selvfølgelig noget af huset charme og sjæl.
5 af mine 8 Venussko blomstrer på livet løs og er nu kommet på plads i køkkenvinduet.
Nogen synes de ser kunstige ud men det er da fantastisk at naturen kan frembringe noget der næsten ligner plastik.

 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej Rita,

    Jeg har lige tilføjet link til din side på min. Som jeg også skrev i går, glæder jeg mig til at følge dig og se, hvad du finder på :-)

    Kan du få sat mulighed for at kommentere med navn og webadresse på? Lige nu kan jeg kun kommentere som min Wordpress ID, og det er så upersonligt, synes jeg. God weekend og mange hilsener, Karen

    SvarSlet
  2. Hvor sødt af dig Karen. Jeg er slet ikke inde i alt det tekniske men har været ved at rode med noget...ved ikke om det har hjulpet.

    SvarSlet