lørdag den 17. januar 2015

Vinter eller forår...vælg selv

Julen varer lige til påske eller også begynder påsken tidligt. Her er taget højde for lidt af hvert i denne lille opstilling ude i gangen. Skøjterne var på vej ind for at blive tørret og gemt væk til jul men havnede altså i første omgang her med et skjult reagensglas til et par Juleroser og lidt grønt.
Da jeg skulle pakke noget julepynt væk fandt jeg i mine gemmer en ældgammel sangbog uden omslag. Det gav mig ideen til at lave nogle æg med det fine gamle gulnede papir og så gik der som så mange gange før leg i den. Dem jeg har fået lavet indtil nu kom på et fad sammen med resterne af den gamle sangbog.




 
Kender i Korsikansk Julerose..det er blade fra den jeg har brugt på fadet.
 

2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn velkomst i din gang.
    Jeg har også nogle gamle nodebøger liggende på loftet, til en dag, hvor jeg kommer i gang med noget kreativt. Godt at være forberedt :-)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Du forstår virkelig at lege:-)
    Flot julerose
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet