torsdag den 26. november 2015

Adventskrans og en dejlig besked

Vores adventskrans/dekoration kom til at se sådan ud i år.
En stor flakon dyppet i beton og hængt over en stor spand.
I bunden et rundt spejl og der på betonstager med tal...dem Rema havde for et stykke tid siden.

En stor sølvkugle i midten, et par sølv agern, små sølvpakker og fyrkogler og lidt fyrspidser.
Rundt mellem det hele en batterilyskæde men lysene kom til at se blå ud på billederne så den er slukket på de her billeder.
 
I dag har vi så været til samtale hos 'onklerne' (onkologisk afdeling)
Niels har nu fået 12 gange kemo og blev skannet i sidste uge og i dag fik vi så besked på hvordan det ser ud. Kræften er sat i stå og alle blodprøver og tal ser fine ud. Nu skal han holde pause med kemoen i 2 måneder og så skannes igen. Hvis det så er begyndt at røre på sig starter de op med kemo igen men ellers skal han gå yderligere 2 måneder og så en ny skanning. De har jo aldrig lovet at de kan fjerne det men så længe de kan holde det i ro og han har det godt kan vi ikke forlange mere.

5 kommentarer:

  1. Go morgen Rita!
    Åhh sikke en vidunderlig nyhed, stort TILLYKKE med den:-))))! Tænk at du er klar til første søndag i advent, jeg er slet ikke nået dertil endnu, men mon ikke det kommer i løbet af en uges tid;-)
    Ha en go dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette...og pist, du ved da godt at det er første søndag i advent nu på søndag.

      Slet
    2. hi hi, jo jo det ved jeg, men der er lidt med den kære tid i tiden....og det er efterhånden en tradition vi får kransen efter første søndag i advent, dog var sidste år anderledes, den stod klar til eftermiddagskaffen:-)

      Slet
  2. Åh kære Rita, det var da en fantastisk god nyhed at få. Det er jeg bare glad for på jeres vegne. Det må simpelthen være så dejligt at få den besked.
    Ja lige om lidt er det 1. advent, så du kan tro at jeg godt ved hvad jeg skal lave i morgen Lørdag. Alle kasser med julepynt er hentet ned, Gran er skaftet og jeg har fået lavet lidt, så i morgen skal der arbejdes konstruktivt og ingen slinger i valsen, hvis jeg skal være klar til søndag.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten og god arbejdslyst med juleriet.

      Slet