torsdag den 12. november 2015

En hurtig rundtur

Da jeg ikke gad binde kranse mere var solen kommet rigtig frem, så jeg tog lige en hurtig rundtur for at se om der stadig var lidt i blomst. Her kommer en stribe billeder helt uden ord.
 


 






 






 






Utroligt at det kan blive ved for nu er der godt nok kommet meget regn og blæst her.
Hvor meget regn ved jeg ikke for jeg har taget regnmåleren ind...måske jeg skal prøve det til næste sommer når jeg går og brummer over at der ikke kommer noget regn ;o))
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Ja, det er da helt vildt så mange blomster du stadig har. Hortensiaen på første billede står bare flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ser sjov ud af Hortensiaen har sat to nye skud med helt friske blomster og resten står bare brune og kedelige.

      Slet
  2. Ja måske hjælper det, at tage regnmåleren ind. Der er mange flotte blomster hos dig endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha... ja jeg overvejer at sætte regnmåleren ud igen for nu må det godt stoppe et par dage.

      Slet
  3. Vi har slet ikke en regnmåler;-) Du har godt nok mange blomster endnu, men den jeg hæftede mig mest ved i dag er det sjældne syn af rosen:-) Har gravet en kvægsurt op til dig, men den må stå godt til vi ses igen, nøkketungen kunne ikke deles endnu, gad vide om den kan stiklinge formeres......?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt med Kvæsurten...gør ikke så meget i stiklinger af stauder så jeg ved ikke om det kan lade sig gøre med Nøkketungen men ellers skidt med det. Jo jeg har skam roser...tror der er omkring 15 men jeg kan ikke forliges med noget der stikker, så måske kommer de ud til foråret.

      Slet
  4. Hej Rita.Ja !!! det kan jo være svært at finde gode motiver på denne årstid.....................men de lykkes da godt nok for dig.
    Men kan da se at jeg også har mange af dem du viser.
    Her har det været et blandet vejr i dag................støvregn og lidt sol.
    Rigtig god weekend Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Jette. Her har der også været sol men nogle voldsomme byger ind imellem og nu regner det igen kan jeg høre.

      Slet